piątek, 4 listopada 2011

Przedszkole :)

Hmmm.... od czego tu zacząć? Moi właściciele postanowili, że trzeba zacząć coś robić... No i stwierdzili, że najlepiej będzie zacząć od wychowania... Tak więc, zapisali mnie do Psiego Przedszkola :D Poznałam tam nowych kumpli, z którymi bawiłam się przed szkoleniem jak i po szkoleniu :) 



A teraz szkolonko:) 

Komenda "równaj"


jestem tam, o tam, z prawej ;) 


a teraz "siad" 

"stój"


"waruj" :) baaardzo się starałam aby dostać smakołyk :D

 A teraz zabawaaaa!!



 I spacerek po tresurze:D Uuuuwielbiam śnieg :)




A tu wzięłam czapkę mojej pani ^^ O, tam w rogu widać jak mnie goni :)
Ale było fajnie:D 


A tak wyglądam po miesiącu:) Nie znałam tego psa, więc musiałam sprawdzić co to za jeden;)



Niestety gdzieś się zapodziała reszta zdjęć- z egzaminu... Jak się znajdą to będą wrzucone:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz